Re: Cereri Tutoriale

#2
As dori niste tutoriale video pas cu pas legate de niste chestii esentiale ale programului. Probabil ca toti cand vedem pentru prima oara ceva nou si nu intelegem cu exactitate ce este acolo, ne uitam in "gol" si decat sa facem vreo prostie mai bine este sa ne asiguram inainte de ceea ce este bine si rau.

As dori asa :
1. Cum adaugi spawn tero/ct in + sau schimbi din spawn tero in spawn ct si invers.
2. Cum adaugi sau schimbi o zona care odata atinsa iti da respawn in baza, intr-o zona care odata atinsa iti da instakill (imi trebuie pentru transformarea unei harti de speedrun in deathrun)
3. Adaugarea unor structuri/platforme orizontale care odata atinse de player se sparg (cum sunt gropile, dar fara sa se sparga cand playerii trag cu o arma in acestea)
4. Adaugarea unui buton de capcana si corelarea acestuia cu o platforma orizontala/verticala/oblica sau cu orice alt element
5.Cum faci un zid sau orice alta structura verticala/orizontala/oblica sa se miste stanga dreapta sus jos, sau sa se roteasca fie permanent fie la activarea butonului de capcana.

Aceste cerinte sunt pentru a crea/modifica o harta de deathrun sau schimbarea unei harti de speedrun in una de deathrun.

Re: Cereri Tutoriale

#3
https://imgur.com/a/sMJSDEW

1. a 4-a din stanga pt adaugare entitate
2. dublu click pe o entitate, in poza sunt tepi si un trigger_hurt in jurul lor, poti da dublu click pe acel trigger_hurt. pe speedrun e trigger_teleport, il faci trigger_hurt si setezi ca in a doua imagine.
3. a 5-a din stanga (Block Tool - daca dai hover pe el), cu el poti adauga block-uri, gen ziduri etc.

Pt capcane poti decompila mapele portate de mine ca sa vezi cum sunt facute.
func_door - capcana 2 de pe arctic
func_movelinear - e ca func_door
func_door_rotating - capcana 1
func_breakable - capcana 3
func_rotating - chestia care se roteste mereu de pe arctic ( de la inceput )
trigger_push - pt ventilatoare
trigger_hurt - ca sa dai dmg cuiva (gen capcana cu gaz de pe cb-egypt)
env_explosion - explozie
env_fire - foc
env_shake - sa dai shake, gen ultima de pe absolute

si mai sunt:
func_train, func_tracktrain, func_tanktrain pt platforme care se misca

Iti recomand sa stapanesti: sa faci blockuri cum le vrei tu, sa le tai cum vrei, sa faci blockuri cilindrice, sfere etc. Uite aici unde poti selecta pt a crea cilindru etc - https://imgur.com/a/YIgxW0F
Invata cum poti transforma un block intr-o entitate - ai in dreapta sus TO ENTITY, cum aplici texturi etc, apoi poti decompila mapele ca sa vezi cum sunt facute, in general se pune un func_button si outputuri pt a activa capcanele: https://imgur.com/a/BcC4My6

Gasesti e youtube tutoriale cum sa faci o mapa: https://www.youtube.com/watch?v=r-IblzeE-4M

Re: Cereri Tutoriale

#5
Forsaken wrote:
Sun Sep 06, 2020 8:30 pm
3. Adaugarea unor structuri/platforme orizontale care odata atinse de player se sparg (cum sunt gropile, dar fara sa se sparga cand playerii trag cu o arma in acestea)
5.Cum faci un zid sau orice alta structura verticala/orizontala/oblica sa se miste stanga dreapta sus jos, sau sa se roteasca fie permanent fie la activarea butonului de capcana.
3.viewtopic.php?f=105&t=670
5.viewtopic.php?f=105&t=671
Post Reply

Return to “Tutoriale”

cron