game_player_equip. Amplasare si configurare.

#1
"game_player_equip" este o entitate ce tine de echiparea jucatorilor cu diverse arme la inceputul unei runde sau la atingerea unui trigger. Aceasta este folosita cel mai des pe hartile de deathrun spre exemplu. Neexistand un "buyzone", playerii pot beneficia de diverse arme setate de noi pe gratis. Avand in vedere aceste elemente, entitatea specifica poate fi globala sau nu.


Etape de realizare :

I. Entitate globala :

1. Se apasa in stanga pe al 4-lea patratel denumit "Entity Tool".
2. Se selecteaza in dreapta la "Objects:" denumirea entitatii care este "game_player_equip".
3. Ne indreptam mouse-ul catre camera in care putem vizualiza harta si cu doar un click stanga putem amplasa entitatea, aceasta nu conteaza unde este amplasata (doar sa nu fie in afara hartii/in vid).
Image
4. Dam dublu click pe entitate si ii acordam un nume. (Optional)
5. Selectam "Smart Edit".
Image
6. Apasam pe "Add", scriem la Key numele armei pe care dorim sa o setam (ex : weapon_knife, weapon_deagle, weapon_ak47, weapon_awp, etc.) si la valoare punem 0 pentru a primi un set full de gloante (30/90 la ak47, spre exemplu), iar daca punem 1 vom primii un cartus intreg doar ca va fi 30/1 la ak47, spre exemplu. Apasam OK pentru a confirma comanda. In cazul in care dorim sa stergem anumite arme din aceasta entitate apasam pe "Delete" si in cazul in care dorim sa adaugam mai multe arme apasam din nou pe "Add". (ex: dupa adaugarea cutitului pot adauga pistol si arma principala tot aici)
Image
7. Dam pe "Flags" si bifam "Strip All Weapons First". Acest lucru reprezinta ca la inceputul fiecarei runde playerii vor primi doar armele setate in entitate. Spre exemplu daca un player ramane in viata, se termina runda, are AWP in mana si pe harta este un "game_player_equip" cu ak47 automat la inceputul rundei i se va lua AWP-ul si va primi in schimb ak47.
8. Dam Apply si dupa Cancel.
Image


II. Entitate partiala :
(In cazul in care vrem sa o transformam intr-o entitate partiala adica sa functioneze la atingerea unui trigger spre exemplu, trebuie sa bifam la "Flags" si "Use Only")

9. Adaugam pe harta un nou "game_player_equip" folosind aceeasi pasi mentionati mai sus, dar pentru a putea functiona trebuie sa-l legam de ceva si cel mai concret exemplu este un trigger fie ca e de teleport, ce se activeaza de mai multe ori sau doar 1 data, asa ca dam in stanga pe al 5-lea patratel denumit "Block Tool".
10. Selectam in dreapta la "Objects" forma dorita a structurii respective. (Cele mai folosite sunt "block" si "cylinder)
11. Selectam textura trigger. Dam Browse si scriem la cautare "trigger" pentru a gasi textura imediat.
12. Folosind cele 3 camere (top, side, front) inseram si modificam lungimea si latimea structurii specifice pentru a crea o forma convenabila noua. Dupa crearea formei ideale apasam enter pentru finalizarea acestui proces.
Image
13. Dam dublu click pe trigger si selectam la functia pe care o indeplineste "trigger_multiple" sau "trigger_once". (dupa caz)
14. Ii acordam un nume pe care sa-l tinem minte deoarece ne va trebui in urmatoarele etape.
Image
15. Dam la "Outputs" si apasam pe "Add" pentru a introduce o comanda ce are ca scop activarea entitatii "game_player_equip":

-OnStartTouch [numele entitatii "game_player_equip" setat de dvs.] Use 0/0.50 Yes
Image
Aceasta comanda reprezinta faptul ca la atingerea acestui trigger, playerul in cauza activeaza entitatea si va primi armele specifice setate in ea. Chiar daca apare ca ceva nu este in regula, ea functioneaza cum trebuie deci nu va speriati. Intarzierea/Delay-ul nu conteaza cat vreti sa-l puneti. Bifam "Fire once only" pentru siguranta ca acesta se activeaza doar 1 data si anume la prima atingere de catre un player si pentru evitarea spam-ului ce consta in primirea excesiva de arme prin trecerea in trigger-ul respectiv (mai ales daca nu are flagul de "strip weapons first").

16. Dam la "Flags" pentru a verifica ca trigger-ul respectiv afecteaza doar jucatorii (clientii)
Image
17. Cautam entitatea "logic_auto" si introducem comenzile specifice pentru reactivarea acestuia la inceput de runda noua. (vezi "logic_auto. Amplasare si configurare." pentru mai multe detalii). Eventual pentru cresterea sigurantei cu privire la dezactivarea trigger-ului se poate introduce aici faptul ca acesta sa se dezactiveze dupa un interval anume de timp. (exemplu: spawnarea teroristilor pe hartile de deathrun, triggerul se activeaza doar 1 data per runda si se dezactiveaza la 5 secunde pentru a evita situatiile in care ct-ul care finalizeaza harta sa i se fure armele cand trece prin aceste triggere.
Image
18. Ati adaugat cu succes un "game_player_equip" global/un "game_player_equip" ce se activeaza la atingerea unui trigger.

Exemplu de un "game_player_equip" ce se activeaza de fiecare data cand un player atinge trigger-ul:
Image
cron