logic_case. Amplasare si configurare

#1
"logic_case" reprezinta o entitate ce ne ajuta sa setam mai multe posibilitati in cadrul rundelor desfasurate pe harta. Spre exemplu, dintr-un total de 2 teleporturi sa se dezactiveze unul dintre ele aleatoriu per runda. Entitatea este utila tocmai pentru a nu crea o impresie playerilor ca un anumit teleport din mai multe variante este mereu cel corect. Ea ar trebui sa vina cu un "logic_auto" la pachet pentru o buna functionare.

Etape de realizare :

1. Se apasa in stanga pe al 4-lea patratel denumit "Entity Tool".
2. Se selecteaza in dreapta la "Objects:" denumirea entitatii care este "logic_case".
3. Ne indreptam mouse-ul catre camera in care putem vizualiza harta si cu doar un click stanga putem amplasa entitatea, aceasta nu conteaza unde este amplasata (doar sa nu fie in afara hartii/in vid).
Image
Exemplu : 1/2 teleport aleatoriu corect per runda.

4. Dam dublu click pe entitate si ii vom seta un nume pe care sa-l tinem minte deoarece ne va trebui in urmatoarele etape. La acele "Case" trebuie sa notam, in cazul acesta, 2 cuvinte diferite, spre exemplu, stanga-dreapta, sus-jos, etc. Important este sa nu fie stanga-stanga sau dreapta-dreapta, intelegeti voi. Dam Apply si dupa Cancel.
Image
5. Se realizeaza cele 2 teleporturi corecte cu aceeasi destinatie. Pe urma, se mai realizeaza 2 triggere de hurt cu nume diferite pe care sa le tinem minte deoarece ne vor trebui in urmatoarele etape (sau trigger_teleport cu o destinatie ce asigura moartea playerului, dar va complicati asa) cu dimensiuni putin mai mari ce vor fi suprapuse peste teleporturile corecte astfel incat acestea sa fie in interiorul acestor trigger_hurt-uri mai mari. Spun mai mari deoarece exista posibilitatea ca trigger_hurt-ul sa nu functioneze daca are aceeasi dimensiune ca si teleportul corect. In imaginea de mai jos aveti un exemplu concret:
Image
(A=forma teleportului corect; B=forma trigger_hurt-ului; C=celalalt teleport avand aceeasi configuratie; B este mai mare decat A deoarece cand un player "nimereste prost", va muri/lua damage de la trigger inainte de a apuca sa atinga teleportul corect.)

6. Ne intoarcem la entitatea "logic_case" si dam dublu click pe ea.
7. Dam la "Outputs" si prin butonul "Add" setam urmatoarele comenzi specifice exemplului nostru:

-OnCase01 [numele primului trigger_hurt] Disable
-OnCase02 [numele celui de al 2-lea trigger_hurt] Disable

8. Dam Apply si dupa Cancel.
Image
9. Amplasam un "logic_auto" folosind aceeasi 3 pasi esentiali exact cum am amplasat si aceasta entitate.
10. Dam dublu click pe "logic_auto", selectam "Outputs" si dand click pe butonul "Add" introducem urmatoarea comanda:

-OnMultiNewRound [numele entitatii "logic_case"] PickRandom
(aceasta comanda va selecta aleatoriu la inceputul fiecarei runde una dintre cele 2 variante, in cazul asta dezactivarea unui trigger_hurt facand posibila atingerea teleportului corect ales de catre aceasta entitate. Cum s-ar zice... "ca la pacanele".)

11. Dam Apply si dupa Cancel.
Image
12. Ati amplasat cu succes un "logic_case" care alege aleatoriu la inceputul fiecarei runde dezactivarea "barierei" din cadrul unui singur teleport astfel incat celalalt sa si-o mentina activa.
Locked

Return to “Tutoriale”